Jak wykorzystać smartfon do poprawy wydajności pracy

Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Smartfon to współcześnie podstawa szybkiej komunikacji w pracy. Nie każdy wykorzystuje do tego jednak innowacyjne i bardzo praktyczne programy. Zastanawiasz się, jakie aplikacje warto pobrać? Przeczytaj poniższy tekst. A może Twoim problemem jest notoryczne sięganie po smartfon podczas pracy? I na to znajdzie się rozwiązanie. Poznaj nasz przegląd aplikacji, które poprawią Twoją wydajność.

Trello – zarządzaj szybko i wygodnie

Mnóstwo projektów i dziesiątki pobocznych zadań sprawiają, że bardzo łatwo pogubić się w gąszczu obowiązków. Dlatego warto sięgnąć po praktyczne i nowocześnie zaprojektowane narzędzia, które umożliwią sprawne grupowanie, segregowanie i zarządzanie realizowanymi projektami. Trello pozwala na tworzenie przejrzystych kolumn, które możesz dowolnie nazywać. W ramach stworzonych kategorii generujesz poszczególne kafelki, tytułujesz je, dodajesz opisy zadań, załączasz pomocnicze pliki i ustawiasz terminy. To świetna platforma dla zespołów, która daje szansę na wygodne udostępnianie treści i sprawne modyfikowanie poszczególnych paneli. Dzięki temu każdy członek teamu wie, czym ma się zająć, a kierownik projektu na bieżąco może kontrolować postępy prac czy wprowadzać zmiany, które w czasie rzeczywistym będą dostępne dla wszystkich uczestników grupy. Do działania aplikacji wymaga jest połączenie z Siecią – jeśli poszukujesz oferty internetu na kartę, znajdziesz ją pod adresem https://komorkomat.pl/na-karte/.

Asana – konkurencja dla Trello

Równie ciekawym programem do poprawy wydajności pracy jest Asana. Ta rozbudowana platforma pozwala na tworzenie list zadań i wyświetlanie ich w formie dziennej bądź tygodniowej. Asana umożliwia również pracę w zespołach, rozdzielanie zadań i komunikowanie się za pomocą krótkich opisów czy komentarzy. Obsługa aplikacji, wykorzystywanie przydatnych funkcji i przemieszczanie się pomiędzy poszczególnymi sekcjami są bardzo intuicyjne, więc szybko polubisz pracę z tym narzędziem.

Pomodoro – podnieś swoją efektywność

Aplikacje do organizowania czasu pracy dostępne na komputerze i smartfonie znacząco ułatwiają życie, jednak często telefon stanowi również pułapkę, która utrudnia skupienie się na celu. Wyskakujące powiadomienia czy atrakcyjne ikonki ulubionych aplikacji przyciągają wzrok i trudno się im oprzeć. Jeżeli zależy Ci na efektywności i pragniesz raz na zawsze uporać się z internetowymi rozpraszaczami, pobierz aplikację Pomodoro. Za pomocą platformy zaczniesz pracować w z góry narzuconych krótkich sesjach urozmaicanych 5-minutowymi przerwami. Sprawi to, że bez trudu zaczniesz skupiać się na tym, co masz do zrobienia, a dzięki temu zmaksymalizujesz swoją produktywność. Zaletą Pomodoro, oprócz przejrzystego planu działania, jest także funkcja blokowania telefonu i innych programów, więc będziesz wiedzieć, że w czasie sesji nie ma sensu sięgać po smartfona.

Forest – zasadź wirtualne drzewo i skup się na pracy

Innym programem blokującym dostęp do aplikacji zwanych pożeraczami czasu, jest Forest Focus Timer. Innowacyjne narzędzie zostało pobrane ponad 10 milionów razy, co stanowi o jego atrakcyjności i unikatowości. Idea, na której bazuje działanie aplikacji, może wydawać się specyficzna, jednak bezbłędnie trafia w potrzeby użytkowników. Ustawiasz czas sesji skupienia i po włączeniu licznika zasadzasz wirtualne drzewo. Przerwanie sesji i użycie telefonu jest jednoznaczne ze zniszczeniem sadzonki. Wraz z regularnym użytkowaniem aplikacji odblokowujesz nowe gatunki i rozbudowujesz swój las. Osoby mające problem z odłożeniem telefonu sięgają po Forest, ponieważ aplikacja pozwala na zwizualizowanie efektów i w formie graficznej na bieżąco śledzić swoje postępy. Po więcej interesujących treści na temat najnowszych technologii zapraszamy na blog w serwisie https://komorkomat.pl/.

Fot. unsplash.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *